1. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за умови:
- Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;
- Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;
- Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
2. Повернення (обмін) товарів неналежної якості (брак, неповний комплект, колір що відрізняється від зображеного на сайті):
Якщо покупцем були виявлені виробничі недоліки товару (брак, неповний комплект, колір що відрізняється зображеного на сайті) ви можете повернути протягом 14 днів за умови:
- Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно:
- Написати на електронну пошту floriks.shop.ua@gmail.com або зателефонувати за телефоном +380734002412, який вказаний у розділі "Контакти". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару.
- Надіслати нам товар “Новою поштою” за адресою:
61001, м. Харків, Відділення №1 вул. Польова 67, на ім'я Мамонов Ігор Іванович, +380503239126
Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернено протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку або через платіжну систему, за допомогою якої ви сплачували за товар (при онлайн-оплаті на сайті).
Хто сплачує зворотну доставку?
Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець.