В інтернет-магазині Floriks ви можете обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
 
1. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за умови:
  • Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;
  • Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;
  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту отримання товару Продавцем.
 

2. Повернення (обмін) товарів неналежної якості (брак, неповний комплект, колір що відрізняється від зображеного на сайті):

Якщо покупцем були виявлені виробничі недоліки товару (брак, неповний комплект, колір що відрізняється зображеного на сайті) ви можете повернути протягом 14 днів за умови:
  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту отримання товару Продавцем.

Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: 
 
  1. Написати на електронну пошту floriks.shop.ua@gmail.com або зателефонувати за телефоном +380734002412, який вказаний у розділі "Контакти". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару.
  2. Надіслати нам товар “Новою поштою” за адресою:

61001, м. Харків, Відділення №1 вул. Польова 67, на ім'я Мамонов Ігор Іванович, +380503239126

Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернено протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку або через платіжну систему, за допомогою якої ви сплачували за товар (при онлайн-оплаті на сайті).

У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів.

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець.